The premier destination for premium products

Reklamacje i zwroty

Reklamacje i zwroty


Reklamacje

Zgodnie z prawem konsumenckim towary sprzedawane droga elektroniczną objęte są 2-letnią gwarancją. W tym okresie Klientowi przysługuje prawo reklamacji towaru.

UWAGA!
Brak potwierdzenia zakupu (paragon, faktura) wyklucza możliwość reklamacji.

Reklamacja krok po kroku:

  1. Zapakuj produkty wraz z dokładnie wypełnionym formularzem i dowodem zakupu.
  2. Koszty przesyłki pokrywa Klient. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji koszt przesyłki zostanie zwrócony klientowi.
  3. Wszelkie przesyłki wysyłane na koszt PIN-UPS nie będą przyjmowane, chyba że nastąpiły wcześniej inne ustalenia.

 

Wyślij przesyłkę na adres:

PIN-UPS Magda Żabicka
ul. Krzywoustego 3/2
70-244 Szczecin
z dopiskiem „Reklamacja”

 

W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod nr tel. 91 886 18 02 lub drogą mailową ? pinups@pinups.pl

Klient ma możliwość wybrania preferowanej formy reklamacji. Możliwe są: naprawa produktu, zwrot pieniędzy oraz wymiana na nowy. Zwrotu wpłaty dokonujemy w ciągu 14 dni od daty przyjęcia reklamacji. Forma zwrotu będzie taka sama jak forma dokonanej przez Państwa płatności.

Z uwagi na unikatowy charakter wielu wyrobów może zaistnieć sytuacja, iż nie będziemy w stanie wymienić reklamowanego produktu na nowy. W tym przypadku nastąpi zwrot środków.


Zwroty

Wszystkie Produkty oferowane w sklepie PIN-UPS.PL są produkowane na indywidualne zamówienie / szyte na miarę według indywidualnych wymiarów podanych przez Klienta.

Z uwagi na charakter oferowanych przez PIN-UPS produktów oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, możliwość zwrotu nie obejmuje produktów, które zostały wykonane na zamówienie; według specyfikacji konsumenta lub dostosowane w taki sposób, że służą zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. W razie wątpliwości, prosimy o kontakt z PIN-UPS przed złożeniem zamówienia.